سفارش تبلیغ
صبا ویژن
السلام علیک یا فاطمه الزهراء (س)
 

هواداران حامد زمانی

سلام دوستان مطالبی که برایتان امروز گذاشتم مطالبیست که در کتاب هدیه نوشته ی امیر ملک محمودی و فاطمه ملکی نگاشته شده است.سعی کنید این کتاب جالب را بخرید و بخوانید من فصل هشتم این کتاب را برایتان آوردم،البته در چند قسمت چون طولانیست؛حتما بخوانید مخصوصا بانوان گرامی میهن عزیزمان ایران.

قسمت اول

الف)چرا حجاب و پوشش

شیشه ی عطر و در پوش آن:

تا زمانی که سر شیشه(عطر) بسته است، عطر داخل آن هم محفوظ خواهد بود، ولی به محض اینکه چند لحظه ای سر شیشه عطر برداشته شود، عطر داخل آن می پرد و تنها شیشه خالی بدون عطر می ماند که کسی بدان میلی ندارد.

حجاب همانن سر شیشه عطر است که بوی خوش و زیبایی و حلاوت و طراوت زنان را حفظ می کند و با برداشتن حجاب، آن زیبایی و حلاوت از بین می رود.

دیوار و سیم خاردار:

شما چرا به دور خانه هایتان دیوار می کشید؟ و گاها بر روی دیوارها سیم خاردار نصب می کنید؟اگر درهای خانه تان چوبی باشد،چرا آهنی می کنید و اگر دیوارها کوتاه باشد چرا بلند می کنید؟آیا این همه برای راحتی شماست یا برای ناراحتی؟

حجاب همچون دیوار خانه و همچون سیم خاردار است؛حال اگر دیوار خانه هایتان بلند بود و کوتاه کردید، یا سیم خاردار داشت برداشتید، یا در منزل بسته بود و باز کردید، این موجب راحتی ، آرامش و آسایش شما خواهد بود یا موجب ناآرامی؟اگر درها ، دیوارها و... برای راحتی خانه ها باشد ، حجاب هم برای راحتی و آسودگی بانوان است.

میوه ی پوست کنده:

تا میوه ای پوست بر تن دارد، مدتهای زیادی دوام خواهد داشت، ولی وقتی پوست میوه ای گرفته شد، بیش از دقایقی دوام نخواهد داشت و حتی بی احترامی به مهمان است که قبلا میوه ای مثلا (سیب) را پوست بکنند بعد در مقابل مهمان گذارند.حجاب همانند پوست میوه ایست که حافظ تازگی و سلامت میوه است و تا زمانی که زنها این (حجاب) و (عفت) را دارند ، از طراوت و زیبایی و تازگی و سلامت بهره مندند، ولی برداشتن حجاب همان و از بین رفتن سلامت و زیبایی همان.

غنچه و گل:

گل تا باز نشده است، معطر و سالم است و کسی هوس چیدن آن را نمی کند، اما وقتی که باز شد و غنچه گردید عطر خود را از دست می دهدو...؛ زن تا زمانی که در (غنچه ی حجاب) است ، هیچ کس هوس چیدن آن را نمی کند، اما همین که حجاب کنار رفت و این غنچه باز شد، آن را خواهند چید و پس از آنکه پژمرده و پرپر شد به کناری خواهند افکند.



نوشته شده در تاریخ یکشنبه 89/6/28 توسط منتظر
تمامی حقوق مطالب برای السلام علیک یا فاطمه الزهراء (س) محفوظ می باشد